Betano с амбиции за покоряване на нови пазари

Сайтът Бетано бг спортни залози онлайн e сред водещите букмейкъри в света. Бетинг компанията има за цел да работи на общо 26 пазара до 2026 г. и да се разпростира на нови територии. Марката за онлайн игри е собственост на Kaizen Gaming и предвижда навлизане на шест нови пазара през следващите две години. Укрепването на позициите на Бетано на пазара става и със спонсорства на най-големите международни футболни състезания. Също така Kaizen Gaming инвестира и в исторически партньорства във футбола.

Първото такова бе спонсорството на англисйкия клуб Астън Вила, с което дебютира във Висшата лига. През август 2024г. Бетано засили партньорството си с УЕФА по време на Евро 2024, ставайки официален глобален спонсор на европейските клубни турнири Лига Европа и Лигата на конференциите на УЕФА от сезон 2024/25 до 2026/27. В Португалия пък хазартния оператор засили своя ангажимент към местните привърженици на спорта и най-вече футбола чрез няколко топ партньорства, разработени през 2024 г., като дори се засягат и социални дейности.

Партньорството с Порто и местния университет даде живот на Inzone – сензорна стая на “Ещадио до Драгао” за хора със сетивни нарушения“, се казва в съобщение на бранда.

Бетано навлезе в Бразилия през 2025 г. – предстои да покори още нови територии

От 1 януари 2025 г. Betano е напълно лицензиран оператор в новата среда за онлайн хазартни игри в Бразилия, превръщайки се в първата бетинг платформа, която кандидатства за лиценз и първата, която получава съответното известие за разрешение. Силното присъствието на марката в Латинска Америка се постига чрез спонсорство на турнира Копа Америка, както и големите национални лиги на Бразилия и Аржентина. „Тези две състезания послужиха като отлична платформа за представяне на новата идентичност на марката Betano, включително ново лого, което отразява позицията й на една от най-популярните компании за спортни залагания.

Бетано планира да навлезе на шест нови пазара през следващите две години. Амбицията на бранда е да увеличи присъствието си и да покори нови територии. А с качествени предложения, добър маркетинг и значими партньорства, това със сигурност ще се случи.

Изкуствен интелект в платформата на Бетано

За да привлече нови потребители в своята платформа, компанията Kaizen Gaming разчита и на Kaizen Labs – лабораторията за иновации на компанията, която, използвайки генеративен изкуствен интелект (AI), е разработила продукти като Casino Co-pilot, AI асистент, който улеснява навигацията в казино игрите, предлагайки персонализирани препоръки и прозрения на играчите. Друга нова функция в бетинг сайта на Betano e AI Cards, които трансформират печелившите залози на клиентите в персонализирани цифрови колекционерски предмети, които могат да бъдат споделяни. Така всеки може в персонализирана картичка да изпрати своя залог на приятели, да го сподели с обществеността и да се похвали със своите спечелени залози.

Kaizen Gaming също започна да разработва свои собствени слот игри с графики, генерирани от AI, произвеждайки визуално зашеметяващи резултати. Три игри се произвеждат, а четвърта се разработва“, обявяват от компанията.